fredag den 4. maj 2018

Kreativitet / Creativity

Hende på 3 i Jylland ELSKER Gurli Gris. Virkelig seriøst! Sidste år i USA købte jeg stof med selvsamme gris, men da jeg fandt det frem, var der ikke rigtig nok til noget som helst.
Nu har jeg så fundet bomuldsgarn i pink, gul og mørkeblå, og jeg håber, at en stribe firkanter i hver side kan få stoffet gjort bredt nok til en nederdel til en 3-årig, og at det ikke ser alt for fjollet ud.
Det er vel et forsøg værd!

The 3 year old in Jutland LOVES Peppa Pig. Really seriously! Last year, while in Michigan, I bought some fabric with this very pig, but when I found it again, there wasn't enough for anything.
So now I found cotton yarn in pink, yellow and dark blue, and I do hope that a stripe of squares on each side will make the fabric wide enough for a skirt for a 3 year old, and that it doesn't look too stupid.
I guess it's worth a try!

8 kommentarer:

  1. Du kunne også sy et pudebetræk af stoffet, og så finde en pude i den størrelse der kommer til at passe.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var også en god ide. Der er bare ikke SÅ meget stof. Det ville blive en ret lille pude.

      Slet
  2. De tror jeg kommer til at fungere fint

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Jeg må i gang med at hækle!

      Slet
  3. Skønt projekt. Hun bliver da ellevild.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have - hun eeeeeeeeelsker Gurli Gris!

      Slet
  4. Det giver helt sikkert Street-creds I børnehaven!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails