lørdag den 3. februar 2018

Øreringe og kage / Earrings and cake

I dag havde jeg tænkt, at jeg skulle vise et par færdige strømper. For selv om jeg lige tog en ekstra vagt i går, så tænkte jeg da nok lige, jeg skulle sidde og strikke hele aftenen på patienthotellet.
Som om.....
Men så kan I da lige se mine nye øreringe! Fra Becca Design. Det er mit 5. par, og jeg er overhovedet ikke færdig. Slet ikke! Lever fint med "slik" i ørerne.....

Today I planned to show you a pair of finished socks. Because although I took an extra night-shift last night, I planned on sitting in the patient's hotel, knitting all evening.
As if......
But then I can show you my new earrings! Made by Becca Design. It's my 5th pair from this shop, and I am not done. Not at all! I do like "candy" ears.
I går holdt vi fest. Det er 1 år siden, vi fik vores eget bronkoskop, så vi fejrede fødselsdag! Min kollega havde lavet en sygt lækker kage. Vi skal klart have mere kage på arbejdet......
Nu vil jeg så strikke på de der strømper, som jeg har strikket på en evighed (2 uger. Føles som en evighed). Nu SKAL de være færdige, for jeg har mange flere strømper der skal strikkes!

Yesterday, we celebrated. It is now 1 year ago when we had our own broncoscope, so we celebrated the birthday! My colleague made and insanely delicious cake. We do need more cake at work....
So now I'll knit on the socks which I worked on for an eternity (2 weeks. Feels like forever). I NEED to get them done, since I have so many more socks to knit!

4 kommentarer:

  1. Jeg ved snart ikke om det er billedet af kagen eller øreringene der gør mig mest lækkersulten 😄 Og apropos strømper....jeg tipsede dig om et mønster for ikke så længe siden - Radio socks på Ravelry. De er så fine, men jeg trævlede op idag for mønsteret gør at skaftet tvinder sig - øv øv!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha - ja, begge dele er lækre!
      Det var da træls med de der Radio socks. Tak for advarslen!

      Slet
  2. Slik i ørerne feder ikke. Og kagen er jo nærmest sund med al den frugt. Det er næsten en helse-blog, du har her ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Argh! En HELSE-blog! Kagen er jo faktisk både glutenfri og vegetarisk, så det nærmer sig!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails