fredag den 5. januar 2018

En plan mere / Another plan

Noget andet jeg virkelig godt kunne tænke mig at strikke i 2018, er et nyt sjal. Mit dejlige "Rockefeller" i wollmeise er noget slidt efterhånden, og jeg har da også brugt det i efterhånden 5 år. Det er blødt og har været så fint!

Something else I really would like to knit in 2018, is a new shawl. My lovely "Rockefeller" made with wollmeise, has become somewhat damaged, but then I did use it for 5 years by now. It is really soft and has been so pretty!
Jeg kunne virkelig godt tænke mig at strikke et "Ran" sjal, et sjal fra bogen "Sjaler Nordfra". Dels, fordi jeg rigtig godt kunne tænke mig at lave et færøsk sjal, dels fordi jeg virkelig gerne vil strikke et af Karens sjaler.
Jeg har endda RIGTIGT færøsk garn til det! Købt på en workshop engang. Hvis jeg altså bare kunne finde det! Det lå ikke der, hvor jeg syntes det skulle ligge, så jeg har jo nok flyttet det.
Bare vent, til det bliver weekend!

I would really love to knit a "Ran" shawl from the book "Sjaler Nordfra" (shawls from the North). Partly, because I would love to knit a Faeroese shawl some time, partly because I really would love to knit one of Karen's shawls.
I even have REAL Faeroese yarn to knit with! Bought in a workshop some time back. If I could just find it! It wasn't in the place where I wanted it to be, so I guess I moved it.
Just wait for the weekend!

6 kommentarer:

  1. Det var da en god plan! Du må i gang med at lede.

    SvarSlet
  2. Sikke et smukt sjal. Det kan jeg godt forstå at du gerne vil strikke. Håber du finder garnet ;)

    SvarSlet
  3. Det er også et flot sjal. Karens bog er iøvrigt smækfyldt med smukke sjaler.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails