fredag den 10. november 2017

Velkommen til Aarhus / Welcome to Aarhus

Jeg har et par fridage (jeg må jo træne også at holde fri og tage min afspadsering!) og udnytter det ved at tage til Jylland og se familien dér. Det er ALT for længe siden.
Første stop Aarhus, hvor jeg har sovet under dette fine tagvindue! Det er utroligt hyggeligt at nå at besøge min ældste niece mens babyen stadig er indenbords, hyggeligt at kigge babytøj og snakke babyer.

I have a few days off (I'm practicing taking my days off and remember to not just work late!) and I'm using it by going to Jylland, visiting my family there. It's been FAR too long.
First stop is Aarhus, where I've been sleeping beneath this pretty roof window! It's so nice visiting my eldest niece while the baby is still inside, fun to look at baby's stuff and just talk babies. 
I dag skal vi ihvertfald nå hen forbi Tine og sige tillykke med butikkens fødselsdag sidste uge. Regnbuen bliver det ikke denne gang, men den er flot, ikke? (Tror faktisk heller ikke vejret er helt så godt i dag....) Jeg glæder mig til en dag sammen med niecen og til at få snakket og strikket lidt mere. Derefter venter næste niece længere nordpå, og Disney Sjov med lille Frk. T2 og hendes familie.
Det bliver vist en dejlig dag!

We are going to visit Tine today and say happy birthday to her shop which turned 2 last week.
I won't be going up in the rainbow this time, but it's beautiful, right? (I don't think the weather will be that beautiful today....) I'm looking forward to a day with my niece, and to get to talk and knit a bit more. Then the next niece is waiting further up north, and then I'll watch the Disney Show on TV (the time every Friday when all Danish kids eats candy and watches Donald Duck) with little Miss T2 and her family. I think this will be a wonderful day!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails