lørdag den 21. oktober 2017

Jeg skal også besøge Olaf / I'm also going to visit Olaf

Jeg er på vej til Hong Kong nu for at besøge min niece og hendes mand. Det bliver så spændende! Jeg har aldrig været i Hong Kong før, men det skal såmænd nok blive godt. De har sagt ja til at tage med i Disneyland, og jeg glæder mig vildt meget.

I'm on my way to Hong Kong now to visit my niece and her husband. It's so exciting!
I've never been to Hong Kong before, but I have high hopes. They agreed to go to Disneyland with me, and I'm really looking forward to it. 
Mens jeg rejser, får I lige et par strømper mere. Egentlig var de til Baby D, men jeg slog for mange masker op, så det bliver Baby L som får dem i stedet. Han har faktisk heller aldrig fået strømper.
De er strikket på pind 2,5 og vejer 25 gram.

While I'm travelling, I'll show you another pair of socks. They were supposedly for Baby D, but I cast on too many stitches, so instead Baby L will get them. He actually never got knitted socks.
I used size 2.5 mm needles, and they weigh 25 grams.

2 kommentarer:

  1. Du har da bare verdens heldigste familie. Tænk at få besøg fra Danmark, og så af en, der gider at gå i Disneyland.

    SvarSlet
    Svar
    1. Man må jo udnytte, når man kender nogen i udlandet! De er så søde at besøge.....

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails