tirsdag den 8. august 2017

Svært / Difficult

Jeg elsker at komme i Jo-Ann når jeg besøger min søster, og hver evig eneste gang er det SÅ svært med alt det sjove stof de har.....
Hver eneste gang kommer jeg til at købe noget, og selv om det er lykkedes mig at sy af noget af det de sidste gange, kan jeg stadig bedre lide at strikke!
Denne gang skulle det dog gerne kunne blive til et par små lyn-kjoler til Frk. T1 og T2. Med elastik i toppen, så der kun skal syes en enkelt søm og et par stropper, skulle det gerne være hurtigt. Den ene elsker Dr. McStuffins, den anden kan vel leve med Gurli Gris.

I love going to Jo-Ann when visiting my sister, and every single time, it's SO difficult for me because of all the fun fabric they have.....
Every single time, I buy something, and although I succeeded in sewing up some of what I bought the past times, I still like knitting better!
This time, though, I should be able to make some very easy dresses for Miss T1 and T2. With the elastic band at the top, there is only one seam to do and a couple of straps to sew on, it should be fast. One of them loves Dr. McStuffins, the other one can cope with Peppa Pig, I hope.
Der var endda mere Dr. McStuffins stof! Tænker, det kunne blive en udmærket natkjole. Desuden var der fint nodestof og det fedeste stof fra "Skønheden og Udyret", som jeg faktisk tænker kunne blive et udmærket baby sengesæt!

They had more Dr. McStuffins fabric! I do think it would make a nice night gown. Furthermore, there was pretty fabric with notes and the most awesome fabric showing "Beauty and the Beast", which I imagine could become bedlinene for a baby!

2 kommentarer:

  1. Det ser spændende ud. Du må i gang med maskinen, når du kommer hjem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er dejligt der stadig er lidt ferie når jeg kommer hjem....

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails