tirsdag den 22. august 2017

Hjernevask / Brainwash

Jeg havde store planer for de sidste 5 dage i min ferie. Enorme! Jeg skulle sidde og sy helt utrolige mængder af fint tøj.
Problemet er bare, at jeg faktisk synes det er så kedeligt at sy, og at jeg havde travlt med at slappe af og forsøge at få min nattesøvn i orden igen, så det blev ikke til så meget.
Men lidt har jeg da lavet. Jeg fandt det her fine stof i Joann med "glasmosaik"-billeder fra Beauty and the Beast, og det var jeg nødt til at købe.
Nu er det meste af det blevet til et baby-sengesæt til min ældste nieces lille pige. Hun kan jo lige så godt lære sine Disney-klassikere allerede som baby!
Nu skal det bare med i maskinen, hver gang jeg vasker tøj, for sådan noget ny bomuld er lidt hårdt. Det når vi nok - babyen skal efter planen først komme i starten af december.....

I had great plans for the last 5 days of my vacation. Huge! I would be sitting there, sewing incredible amounts of pretty clothes.
The problem is that I do think sewing is boring, and I was so busy relaxing and trying to fix my sleeping at night, that I didn't do much.
But I did sew a little. I found this beautiful fabric at Joann's with "stained glass" motives from Beauty and the Beast, and I had to buy it.
Now most of it has turned into a set of baby-bedlinen for my oldest niece's little girl. She might as well learn her Disney-classics from the very start!
Now it just need a few washes - actually, it will go with every machine of laundry, since new cotton is a bit hard. We'll manage in time, though. The baby is only due in the beginning of December....

6 kommentarer:

  1. Disney skal man lære at se/kende som barn og voksen. Superflot stof.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikke? Især skønheden og udyret!

      Slet
  2. hej, vil du fortælle mig link til hvor du bestiller farver i usa? jeg har nu mulighed for at få dem hjem :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Rikke - der kommer et indlæg om det i morgen. Håber, du når det.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails