søndag den 27. august 2017

Grønt / Green

Lige nu strikker jeg grønt. Den lille Tomten jakke vokser godt, og ser lige i øjeblikket meget, meget mærkelig ud. Jeg er startet så småt på hætten, og bagefter skal ærmerne på.
Det stribede garn er tyndere end det ensfarvede, men jeg tror det bliver godt alligevel.

Right now, I'm knitting green. The small Tomten jacket is growing well, and right now, it looks very, very strange. I've started the hood, and afterwards, I'll make the sleeves.
The striped yarn is a bit thinner than the green yarn, but I do think it will be okay.
Knæstrømperne til min nevø er også godt i gang. Jeg synes, det bliver rigtig fint, selv om det bliver anderledes end jeg lige havde troet, og selv om de føles uendelige!
Jeg mangler dog måske kun 30 omgange på skaftet, og så skal jeg videre rundt om hælen. De andre strømper - til fødselsdag på torsdag - er også godt på vej, så jeg når det nok.

The knee-high stockings for my nephew are also coming along nicely. I do think it looks very nice, although a bit different from what I thought, and although they feel never-ending!
I still have maybe 30 rounds to go on the leg, and then I'll go on around the heel. The other pair of socks - for this Thursday - are also coming along nicely, so I think I'll make it.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails