søndag den 13. august 2017

Cindy's Northern Crafts

Den sidste uge har jeg snydt lidt her på bloggen og lavet indlæg i forvejen. Vi har nemlig været på camping i den nordlige del af Michigan. Det blev uden computer, hvilket var godt i forhold til de dage det regnede!
Den ene dag kørte vi helt op til Petoskey, som lå et par timers kørsel fra campingpladsen. Der ligger en fantastisk garnbutik, Cindy's Northern Crafts.

This past week, I've cheated a little bit on my blog, doing the posts beforehand. We went camping in Northern Michigan. Without my computer, which was smart considering the days of rain!
One day, we drove all the way to Petoskey, located 2 hours of driving from our camp. Petoskey has an amazing yarn shop, Cindy's Nothern Crafts.
Vi var kørt derop, så jeg kunne få lov at vælge min fødselsdagsgave, og jeg havde al den tid jeg havde lyst til derinde. Eneste tidspres var, at vi var sultne og skulle spise frokost bagefter.....
Der var mægtig meget at kigge på, med garn overalt!
De havde også fået en sending strømpegarn i den særlige "Petoskey Stone" indfarvning, men desværre var alting forudbestilt, så beskeden var, at jeg også måtte forudbestille. (Det må jeg se at gøre...)

We went up there, so that I could pick my birthday present, and I got all the time I wanted to look in the shop. Only deadline was that we were hungry and was going to eat afterwards....
There was so extremely much to look at, with yarn everywhere!
They also just had a shipment of sock yarn in the special "Petoskey Stone" colorway, but unfortunately, everything was pre-ordered, so I also had to do that if I wanted it. (I need to do that.....)
Det her vædderhovede kunne jeg ikke lige stå for. Er det ikke fint?

This ram's head was too cute, don't you think?
Her er min søster så - i gang med at købe GARN! Til mig!
Jeg valgte en rigtig god gave, og glæder mig til at åbne den på min fødselsdag....
Desuden købte jeg selv et bundt strømpegarn (hvad ellers?) og endnu et bundt af det fine "crazy" garn fra Stonehedge mill. De er jo alle sammen forskellige.....
Nå. I morgen skal jeg så hjem. Men I slipper ikke for nogle dage med USA-indlæg. Der er meget at fortælle!

And here is my sister - shopping YARN! For me!
I picked a really good present, and I can't wait to open it on my birthday.....
Furthermore, I bought a little bit myself - a skin of sock yarn (the obvious choice) and another skein of the pretty "crazy" yarn from Stonehedge mill. They are all different, you know.....
Well. Tomorrow, I'll be going home. You are going to get a few days of US-posts anyway. I have a lot to show and tell!

6 kommentarer:

  1. Du synes at besidde et veludviklet talent for at opstøve delikate garnforretninger, uanset hvor du befinder dig! (eller omgive dig med nogen, der kan lede dig på rette spor) Hvilket garn - og hvilken fødselsdagsgave!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var faktisk min søster der havde fundet denne her garnbutik! Hun har virkelig talent for den slags!

      Slet
  2. Se det er en fødselsdagsgave, man kan forstå :) Du har virkelig talent for at finde frem til de gode steder!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er fantastisk! Min søster har fundet den. Det er hun virkelig god til!

      Slet
  3. Dejligt med en gave, som man selv har valgt.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails