fredag den 9. juni 2017

Nye poser / New bags

Det er ikke meget, man får lov at få på sådan en kongres for (bl.a.) børnelæger. Der er ikke engang mange kuglepenne i år (ikke nogen jeg har opdaget, ihvertfald!), men til gengæld har jeg fået lov at smage på mange forskellige vitamintyggetabletter! 
Faktisk har jeg muligvis fået en overdosis D-vitamin, men jeg skulle jo ligesom have både fersken-, appelsin-, drue- og bubblegum-smagen med!
Stofposer gør de sig også meget i, så nu er jeg den lykkelige ejer af hele 4 nye par stofposer! Herligt som strikkeposer! (Som jeg vel egentlig ikke mangler.)
Ovenpå ligger en næsten færdig første strømpe til min svoger. De bliver SÅ fine!

It's not like you get a lot of gifts on a conference for pediatricians (and some others). There aren't even very many pens this year (not anyone I found, at least!), but I actually had fun tasting a lot of different vitamin chewing tablets! 
I actually might have gotten an overdose of vitamin D, but I really had to taste all the flavors! Peach, orange, grape and bubblegum!
They also have a lot of totes this year, so I'm now the proud owner of 4 new totebags! Great for knitting bags! (Which I guess I don't lack at home.)
On top is an almost finished first sock to my brother-in-law. They are looking SO good!

2 kommentarer:

  1. Der er vel også sparetider i dén branche. Eller også har dem, der skulle sælge stofposer været flittigere end dem, der skulle sælge kuglepenne-merchandise.

    SvarSlet
    Svar
    1. Og jeg er sikkert en af de få, der gider tage stofposer med hjem.... Jeg elsker de der dimser man kan få! Jeg har været heldig f.eks. at få målebånd med hjem.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails