tirsdag den 4. april 2017

Tegn på forår / Signs of spring

Denne uge står på nattevagter. Min sidste hele uge med nattevagter. Jeg glæder mig så meget til at slippe for dem!
Nå. Men det betyder, at jeg er mere hjemme om dagen denne uge, og i går tog jeg så ud og kiggede lidt på forår. Jeg ville hen og se kirsebær-alléen på Bispebjerg Kirkegård.

This week is the night shift week. My final entire week of working during the night. I can't wait to get rid of these!
Well. But it means that I'm more at home during the day, and yesterday I went to find the spring. I wanted to see the cherry-flower passage at Bispebjerg graveyard.
Der var så fint. Masser af mennesker, selv sådan en mandag, men nu er den jo også efterhånden blevet en attraktion. Ikke noget at sige til det!

It looked so pretty. Quite a crowd, even on a Monday, but this has become somewhat of an attraction. No wonder why!
På vej hjem så jeg et andet forårstegn. Cirkus Arena har slået teltet op! Så fik jeg pludselig lyst til at tage i cirkus.....

On my way home, I saw another sign of spring. The Arena Circus put out their tent! And then I felt the need to visit the circus.....

4 kommentarer:

  1. åh ja når de stiller teltet op så er det bare tegn på forår :-)kørte jo forbi der dagligt i nogle år :-) og lidt vildt med de kirsebærtræer- altså at de er blevet verdensberømte- jeg undrer mig over hvorfor jeg aldrig har set dem i de i alt 14 år jeg har boet i nærheden.. det er skisme da for ringe ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Næh, jeg så dem også selv for første gang sidste år! Og kun pga. al den hype der var. Alle postede billeder på facebook!

      Slet
  2. Det er da et fantastisk syn med alle de lyserøde blomster.
    Cirkus er ikke mig, - husker med gru, når min farfar inviterede os som børn. Jeg vidste, at det var noget stort, for der var ikke mange midler til den slags, men jeg kunne ikke lide det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er virkelig flot med alle blomsterne!
      Cirkus er virkelig stort. Jeg sidder som regel med hjertet op i halsen.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails