tirsdag den 25. april 2017

Inspiration

I går var jeg i en "ny" garnbutik. Garnstuen på Østerbro. Det var først gang for mig. Egentlig kom jeg bare forbi, men jeg havde brug for nogle ordentlige 3 mm rundpinde - af en eller anden grund har jeg kun nogle gamle nogle hvor garnet hænger fast mellem pind og wire!
Der kom også lige lidt strikkeblade med hjem. Jeg synes faktisk, Drops har forbedret sig helt vildt de seneste år! Desuden er det nu rart at have opskrifter på tryk også. Hvad synes I derude om Drops?

Yesterday, I visited a "new" yarn shop. Garnstuen located at Østerbro. My first time there. I actually just passed it, but I needed som good 3 mm needles - somehow, I only have old ones, and the stitches always get stuck between the needle and the wire!
I also bought a few knitting magazines. I do think Drops improved a lot these past few years! And I like getting patterns on paper. What do you think about Drops out there?

10 kommentarer:

  1. Jeg er glad for drops' frie opskrifter. Der er et godt udvalg og jeg finder ofte opskrifter jeg kunne tænke mig at strikke efter.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg synes også de har et fantastisk stort udvalg!

      Slet
  2. Jeg er rigtig glad for Drops og bruger deres opskrifter meget :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er dejligt at høre - jeg synes faktisk også de er sådan ret ligetil at strikke efter!

      Slet
  3. Kæmpe anbefaling herfra. Både garn, opskrifter og www er skønt. Ofte supersale. (næste måned vist 35% på alt uldgarn.) alt i alt Fantastisk! Nicole ved runddelen på Nørrebro har i øvrigt det fulde sortiment + alt muligt andet lækkert garn. ��❤

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja - Nicoline er et herligt sted! Det er også mit foretrukne Drops-sted. Deres supersales er bestemt heller ikke dårlige!

      Slet
  4. Jeg synes det er rigtig flot, at Drops/Garnstudio leverer alle de gratis opskrifter frit tilgængeligt på nettet. Det er ofte, jeg bruger deres side som inspiration, og det passer mig rigtig godt, at jeg kan skrive den opskrift ud, jeg vælger i stedet for at være nødt til at købe en hel bog.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er sandt. Jeg plejer også at tage dem enkeltvis, men opskrifthæfterne koster jo alligevel bare 10 kroner....

      Slet
  5. Jeg bruger Drops på nettet, og er godt tilfreds med det. Ofte bruger jeg ikke hele opskriften, men blot en idé eller råd om strikkefasthed/masker/beregning.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jo det dejlige ved opskrifter - man kan bruge dem som man har lyst!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails