søndag den 19. marts 2017

På gensyn! / See you later!

Den uge hos søsteren gik sandelig hurtigt! Dagene fløj af sted. Der var meget jeg ikke nåede, men det vigtigste var på plads - at være sammen med familien!
I går spiste vi morgenmad på "Denny's" med ordentlige portioner pancakes. Det ældste barn iført ny sweater, som han vist er meget tilfreds med! (Selv om ærmerne godt måtte være lidt længere. De må strækkes når den er vasket!)
Derefter gik turen til lufhavnen og "Tårernes trappe". Det ER bare svært at sige farvel!
Nu sidder jeg så her i sofaen hjemme - klar til en temmelig lang dag hvor jeg skal holde mig vågen så jeg kan sove i nat.......

The week at my sister's really went fast! The days flew by. There were many things I didn't do, but the important stuff was done - spending time with the family!
Yesterday, we had breakfast at "Denny's" with some proper servings of pancakes. The oldest child was wearing his new sweater, which he is quite happy with! (Although the sleeves needed a few more centimeters. It will be stretched after wash!)
Then we went to the airport and "The staircase of Tears". Saying good-bye is so difficult!
Now I'm sitting here on my couch at home - ready for a very long day, staying awake so I can sleep tonight......

6 kommentarer:

  1. Det med at gå i byen, for at spise morgenmad, kender jeg ikke til, men det ser hyggeligt ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er meget hyggeligt! Det er næsten som at gå ud og spise brunch. Vi kom heller ikke så tidligt afsted, nemlig.

      Slet
  2. Velkommen hjem. Og hvordan Frikkerne klarer moster-abstinencerne denne gang vil tiden vise. (Jeg tror du maa skynde dig derover igen snart).

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Jeg HAR lovet at komme til sommer. Og jeg må også gerne blive i lidt længere tid, hvilket vel egentlig er ret smart at gøre!

      Slet
  3. Uha, tårernes trappe, - jeg græder HVER gang, jeg skal sige farvel til mine børn, og de bor altså kun i København. Godt jeg ikke har familie så langt væk.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg glad for at høre! Min nevø på 11 græder altid. Nogle gange er vi flere der græder. Jeg er desværre ikke sikker på at det bliver nemmere at sige farvel hvis jeg bliver i længere tid!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails