lørdag den 25. februar 2017

En af de uger / One of those weeks

Den sidste uge var en af de fyldte. Arbejdet bredte sig så meget det kunne, og i tirsdags, da jeg skulle have gæster, stod gæsterne udenfor og ventede da jeg kom hjem fra arbejde. De var noget overraskede over at jeg kom SÅ sent hjem, men de skulle bare vide.... De næste to dage kom jeg 1 time senere hjem, så det var heldigt, jeg nåede det tirsdag!
Torsdag kom jeg hjem til et større gravearbejde udenfor hoveddøren. Åbenbart et sprunget vandrør. Der var ihvertfald også vand i kælderen, og i dag skal jeg ned og tørre det sidste op. Orkede ikke rigtig de sidste aftener. I mørke. Heldigvis er der ikke noget der skulle være i fare dernede!
Så i går aftes, da jeg sad i metroen i lufthavnen med udsigt til den fine solnedgang, var det altså dejligt at weekenden stod for døren! Det er herligt at kunne sove lige til kl. 7......

This past week has been a well filled one. Work took as much time as possible, and on Tuesday I had visitors, who where waiting outside when I got home from work. They were quite surprised that I get home THAT late, but if only they knew..... The next 2 days, I got home an hour later, so I'm very happy I got home in time on Tuesday!
Thursday, there was a large hole outside my front door. Apparently, a waterpipe had broke down. There was water in the basement, too, and today I'll get down there and dry it up. Couldn't find the energy these past 2 evenings. In the dark. Fortunately, everything is safe down there!
So last night, sitting on the metro at the airport with a very pretty sunset outside, I was really happy that the weekend is here! It's lovely being able to sleep until 7 a.m........

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails