søndag den 18. december 2016

Suk / Sigh

Jeg er den værste patient. Nægter at være syg. Nægter at anerkende at det faktisk kan være nødvendigt at ligge i min seng. Vil bare gerne være rask igen og kunne komme på arbejde. Jeg kan godt lide mit arbejde.
Så det var nedtur i går da jeg stadig havde feber.
Min svigerinde ønsker sig strikkede karklude. Måske dagen skulle bruges på det......

I'm the worst kind of patient. I refuse to be ill. I refuse to acknowledge that staying in bed might be necessary. I just want to get well again, being able to go to work. I really like my work.
So it was depressing yesterday when I still had a feber.
My sister-in-law would like knitted dishcloths for Christmas. Maybe I should spend today doing that.

10 kommentarer:

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails