torsdag den 13. oktober 2016

Jönköping

I går var jeg i Jönköping med arbejdet. Byen ligger jo ret langt oppe, trods alt, lige ved den store sø Vättern.
Måske ikke langt oppe i forhold til hele Sverige, men en pænt lang togtur fra Lund. Og København.
Faktisk skulle jeg op kl. FIRE! (Gys)
Nå. Men efter en større blodtryksstigning over togforsinkelser fra Danmark kom jeg faktisk til Lund. Til tiden. Og videre til Jönköping sammen med kollegerne. Vi havde en rigtig hyggelig dag og jeg var hjemme "allerede" kl. 19.45. Det var en af de lange dage!

Yesterday, I went to Jönköping due to work. This city is located quite a way up in Sweden, right by the big lake Vättern.
Maybe not that far up considering the length of Sweden, but quite a train-ride from Lund. and Copenhagen. I actually had to get up by FOUR a.m.!
Well. After a seriously increased blood pressure due to a delay in the train from Denmark, I actually arrived in Lund. In time for the next train. and went on to Jönköping with my colleagues. We had a really nice day, and I was at home "as soon" as 7.45 p.m. That was one of the long days!
Til gengæld havde jeg vildt god tid til at strikke, så det gjorde jeg! Hele dagen, faktisk.
Pokémon-sweateren til min nevø er derfor godt i gang. Jeg er ret tilfreds med rækken af Pokéballs på ryggen, må jeg sige, og jeg har en ret vild plan om at få den færdig ret hurtigt. Vi får se.

Fortunately, I had plenty of time for knitting, so I knitted away! All day, actually.
The Pokémon-sweater for my nephew has started and is growing well. I'm very happy with the row of Pokéballs on the back, to be honest, and my plan is to get this done quickly. We´ll see.

2 kommentarer:

  1. Du er nu lidt "heldig" med al den tog-strikketid. Den bliver flot, den sweater.

    SvarSlet
    Svar
    1. Al togtiden denne uge er VIRKELIG blevet udnyttet!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails