søndag den 16. oktober 2016

Batman!

En af mine voksne nevøer er ret glad for Batman, og da jeg sidst var i USA, faldt jeg over det her stof. Det er så sejt!
Planen er at sy et forklæde til ham. Han har fødselsdag om 2 uger, og jeg er ikke meget hjemme, så jeg må vist hellere komme i gang. Det vil f.eks. være en fordel, hvis jeg lige får strøget det engang inden jeg skal klippe... Jeg håber, Batman kan klare sådan et varmt strygejern!

One of my adult nephews really likes Batman, and during my last trip to the US, I stumbled across this fabric. It is so cool!
The plan is to sew him an apron. His birthday is in 2 weeks, and I won't be much at home, so I'd better get started. For instance, it would be easier if I ironed it before cutting..... I do hope Batman can cope with a hot iron!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails