fredag den 22. juli 2016

De næste strømper / The next pair of socks

Det næste par strømper skal være færdige til på onsdag. De der bi-strømper til min niece som snart er 14. De kræver jo en del opmærksomhed!
Nu er jeg da nået forbi hælen på den første. For at holde bi-mønsteret, har jeg flyttet indtagningerne ned til sålen. Det krævede lidt tælleri, men det bliver vist meget godt.
I aften kommer hun så, niecen! Hun skal være hos mig en uge, og vi starter med at tage til London i weekenden. Det er hendes konfirmationsgave. Jeg glæder mig så meget!

The next pair of socks needs to be done by Wednesday. The bee-socks for my almost 14-years old niece. These socks do require attention!
I've gotten past the heel on the first one. In order not to disturb the pattern, I moved the decreases down to the sole of the sock. I did need to count quite a bit, but it turns our alright.
This evening she is coming, my niece! She is staying with me for a week, and we'll be going to London this weekend as her confirmation gift. I can't wait!

4 kommentarer:

  1. Det lyder mega-hyggeligt. God tur til jer to.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Det værste var at få en meget frisk teenager hjem til mig sent og så at vi faktisk skulle sove fordi vi skulle tidligt op.....

      Slet
  2. Rigtig god tur og ferie det kan man altid trænge til.

    SvarSlet
  3. Rigtig god tur og ferie det kan man altid trænge til.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails