tirsdag den 2. februar 2016

Dream on

I søndags havde jeg gæster. Da Frk. T skulle have de varme sutsko, havde jeg en mindre garneksplosion inden jeg fandt dem i skabet.
Inden havde jeg fundet det her! Det lækre garn fra Nykøbing F. Pind 6. Skulle ikke tage lang tid, vel? Hvis man havde en ide, altså, så det blev noget der IKKE er magen til den grønne fra sidste vinter.
Hmm. Jeg må tænke. Midt i arbejde og alt det andet.

Last Sunday, I had visitors. When Miss T needed her warm slippers, I had a small yarn explosion before finding their place in the closet.
Before I found them, I found this! The beautiful yarn from Nykøbing F. Needles size 6 mm. Shouldn't take long, I guess! If the perfect idea turned up, you know, to make it different from my green sweater last winter.
Well. I guess I have to think. In the middle of work and all the other stuff.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails