mandag den 14. september 2015

Videnskab / Science

I øjeblikket er sagerne om lægers misbrug af forskningspenge gået i gang.
Det er ikke småting der er blevet brugt!
Min søster har foreslået, at jeg skulle bruge de sidste af mine penge på garn. Så snart jeg stopper på Herlev, ryger pengene nemlig i hospitalets kasse.
Jeg kunne vel købe luksusgarn og strikke til rotter?
Sikke en retssag der kunne blive ud af det!

Right now, the cases about doctors use of investigation-payments to personal stuff have been taken up in court. They sure spent some cash!
My sister suggested that I should use my last money for yarn. As soon as I stop at Herlev, the money will belong to the hospital.
I guess I could buy some luxury yarn and knit for rats?
What a case that would be in court!

4 kommentarer:

  1. Det ville da egentligt ikke være så uetisk, måske burvarmere? Håber du får lov at fortsætte din forskning eller andre kan overtage så det ikke er "spildt "

    SvarSlet
    Svar
    1. Næh, bortset fra at det lækre garn ville blive ædt.......
      De få penge der har været er mest gået til kongresser. Det giver en blod på tanden at præsentere noget og at komme hjem og lave mere! (I fritiden, altså)

      Slet
  2. Åh, som jeg da ville elske at se den sag rullet op på forsiden. Kunne du ikke prøve, please?
    Spændende overskrifter det kunne give:
    "Læge tilstår: Det var så synd for de skaldede rotter." "Læge bruger 318 kr på garn med glimmer til rotter". "Skandalen på Herlev: Misbruget breder sig, - flere rundt i landet er begyndt at strikke til rotter. Der er oprettet en side på facebook, hvor der netværkes"....

    Jow, jow.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails