torsdag den 2. juli 2015

Dansk sommer / Danish summer

Lige, som alle var ved at opgive håbet om sol og varme, blev det pludselig rigtig sommer! Lige fra den ene dag til den anden, nærmest.
Sådan her så himlen ud i går aftes kl. 22, da jeg cyklede hjem. I shorts og t-shirt. Herligt!
Egentlig skulle jeg vise jer strømpen. Men den er pænere sammen med månen, ikke? Starten på den næste fødselsdagsstrømpe! Desværre havde jeg lige glemt, at min ældste nevø, som er den næste der fejrer fødselsdag, faktisk specifikt ønskede sig strømper af noget andet garn. Men så har jeg heldigvis flere nevøer med fødselsdag, der kan overtage denne.......

Just as everyone almost gave up the hope of sunshine and warmth, guess who turned up? Summer! The weather actually changed almost over night.
this is what the sky looked like last night at 10 p.m., when I was biking home dressed in shorts and a t-shirt. Really nice!
I actually wanted to show you the sock. But it looks nicer with the moon, right? The beginning of the next birthday sock! Unfortunately, I forgot how my oldest nephew (who is next in the line of birthdays) actually specifically asked for socks from another skein. But luckily I have more birthday-celebrating nephews who could get this instead......

4 kommentarer:

  1. Ja med alle de nevoeer du har paa "lager" burde det ikke vaere noget problem haha. Behold nu sommervejret til jeg kommer hjem ikk???

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi skal prøve, men sommervejret ser godt nok flygtigt ud.....

      Slet
  2. Happy summer! Sock and moon make a good combo :)

    SvarSlet
    Svar
    1. You too! Not enough photos are taken of socks and moons.....

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails