fredag den 1. maj 2015

Svanesøen / The Swan Lake

I går aftes så jeg Svanesøen i Operaen. Det var så flot! Der var billetter med rabat på mit arbejde, hvilket jeg selvfølgelig ikke sagde nej til.....
Det var ellers lidt pinligt, for ved indgangen, da jeg viste billet, sagde den flinke kontrollør "Nåh - du har et par billetter mere?" fordi den lå øverst af flere papirer. Så måtte jeg jo forklare ham, at det var min strikkeopskrift........
Jeg tænker ikke, han har hørt den historie før! Hvem strikker i Operaen?!?!?!?!?!? (Det gjorde jeg så lidt. I pausen.)
Inden ballet havde dagen budt på almindeligt arbejde og 3 timers strikning derhjemme. Det bliver nu dejligt, når sjalet er færdigt!

Last night, I watched the Swan Lake at the Opera. It was so beautiful! At work, they had tickets with a discount, and I didn't have to read that twice.....
It was a bit embarrassing, though, when I showed my ticket, and the nice controller said "Oh - you have a couple more?", since the ticket was on top of some more paper. Then I had to explain to him, that the other papers were my knitting pattern......
I guess he never heard that story before! Who would knit at the Opera?!?!?!?!?!? (Well, I did. During the break.)
Before the ballet, the day had been filled with work and then 3 hours of knitting at home. I'm looking forward to having the shawl done!

4 kommentarer:

  1. Nød tvinger fortravlet kvinde til at strikke - også til ballet, sådan er vilkårene. Hepper stadig på dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var nu heldigvis bare et lille hyggestrikketøj til bus og pause.

      Slet
  2. Du er skøn, - selvfølgelig strikkede du i pausen.
    Og mon ikke det lykkes at blive færdig i dag?

    SvarSlet
    Svar
    1. Dag og dag er så meget sagt. Men kl. 02.45 var den sidste nål sat i!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails