søndag den 8. marts 2015

Forsinket / Delayed

Turen gik via Oslo til Newark og videre til Detroit. Troede jeg. For allerede da jeg kom til Oslo, viste det sig at flyet videre var 4 timer forsinket.
Det videre fly til Detroit (dagens sidste) var for længst fløjet, da jeg nåede Newark, og uanset hvor meget jeg spurgte og virkede desperat, var der ikke meget at gøre. Så nu sidder jeg her på et hotel i lufthavnen og skal snart videre.
Det er såmænd et rigtig fint og hyggeligt hotel. Jeg fik en dejlig chili og en øl og gik i seng. Flyselskabet betalte endda, selv om jeg fløj med United! Der skal ikke lyde nogle klager herfra over den behandling, men hold nu op, hvor jeg glæder mig til at flyve videre i dag og se familien!

The journey was via Oslo to Newark and then on to Detroit. Or so I thought. Already when I arrived in Oslo, it turned out the next flight had a 4 hour delay.
The Detroit-plane (the last of the day) had long left the airport when I reached Newark, and no matter how much I begged, there wasn't much to do. So now I sit in an airport hotel and wait to go on very soon.
It is actually a very nice and cozy hotel. I had a lovely chili and a beer and went to bed.
The flight-company even paid, even though it wasn't SAS but United! So no complains from this lady over the treatment, but I can't tell you how much I'm looking forward to flying on and see the family!

2 kommentarer:

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails