tirsdag den 20. januar 2015

4 huer / 4 hats

Jeg har også selv lavet et par huer i weekenden. Jeg brugte den sidelæns opskrift, og selv om alle 4 er strikket (nogenlunde) i samme størrelse, er de lidt forskellige. Det er meget sjovt.
Ialt 60 gram bomuldsgarn. De vejer godt nok ikke meget.......

I made a few hats myself this weekend. I used the sideways-pattern, and although all 4 hats are (more or less) from the same size, they are somewhat different. That's funny.
In total, they weigh 60 grams. That's not a lot......

6 kommentarer:

  1. Jeg er vild med de bittesmå huer, og den klassiske djævlehue vinder hver gang :)

    SvarSlet
  2. 4 huer 60 gr, det er godt nok ikke meget.Lyder naesten som om det er i barbie-stoerrelse haha. Soede det er de.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg troede også de vejede bare LIDT mere. Det kunne de altså godt have gjort!

      Slet
  3. Jeg er også fan af djævlehuer!

    Hvor er dine fire huer fine. Jeg elsker dit farvevalg!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Den lilla og orange giver god kontrast!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails