lørdag den 6. december 2014

Atlanen. Juleudgave. / The balcony. Christmas edition.

Da jeg havde besøg af sykredsen (med blødt "D") sidste weekend, fik jeg gaver. Dejligt! Jeg har ikke rigtig fået julepyntet så meget endnu i år, og min stjerne jeg plejer at hænge i vinduet, skal jeg lige finde det rigtige vindue til.
En af gaverne var lyskæder. Til altanen. Sådan nogle smarte nogle med batterier, og de tænder i 6 timer hver dag i en måned. Mægtig smart!
De var jo nødt til at komme op at hænge, så nu er der lys på væggen der ser meget hyggeligt ud.

When the sewing circle (our private group) came visiting last weekend, I had presents. So nice! I didn't really put up any Christmas stuff yet this year, and my star for the window still needs to find the perfect window.
One of the presents were lights on a chain. For my balcony. It is smart with batteries, and they light up for 6 hours every day in a month. Really smart!
They had to be put up, so now there is light on the balcony-wall and it looks so pretty.
Man kan også se dem nede fra gaden!

You can even see them from the street!

4 kommentarer:

  1. Det er da bare for hyggeligt. Jeg har også fået øjnene op for lyskæder med batterier i år.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er dejligt når man slipper for ledninger gennem vinduer og sådan

      Slet
  2. Batteridrevne julelys, for en fantastisk idé, takk for tips!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails