torsdag den 23. oktober 2014

En tur til centrum / A trip to the center

Da jeg var i Ann Arbor, var jeg med min søster inde i centrum en tur. Så hyggeligt! Vi startede med at spise morgenmad på en cafe i byen. Det var faktisk ret dejligt at spise morgenmad uden (meget) utålmodige børn!

When I was visiting Ann Arbor, I went with my sister to downtown. So nice! We started out having breakfast at a cafe in town. It was actually very nice having breakfast without (very) impatient kids!
Farverne på træerne var utroligt smukke. Det er også lige det område af USA, hvor træerne bliver flottest Overalt er der strålende farver i de mest utrolige, næsten selvlysende farver!

The colors of the treas were incredibly beautiful right. It is the very area in the US with the prettiest trees. Everywhere are bright colors in the most amazing, almost flourescent colors!
Midt i byen er der en plads med et - ja - M. Hvis man træder på det, inden man har bestået sin første eksamen, bliver man aldrig til noget......

In the middle of town there is a square with a - well - M. If you step on it before passing your first exam, you will never become anything......
Jeg synes jo nok, jeg er kommet igennem rigeligt med eksamener, så jeg trådte altså på det! Der blev dog ikke taget noget billede, så der er ingen beviser!

I do think I passed plenty of exams, so I dared stepping on it! No photos were taken, though, so it was never proofed to happen!
Der var egern overalt. De var store og tykke og klar til vinteren. Faktisk var de også ret nuttede.....

Squirrels were everywhere. Large and fat and ready for winter. Actually very cute, too.......
Vi tog forbi det store "Law Library", der ligner spisesalen på Hogwarts. Meget flot! Damen ved informationsbordet stirrede mistroisk på os. Måske med god grund?

We passed the big "Law Library" that looks like the dining-hall at Hogwarts. Very impressive! The lady at the information-desk stared at us mistrustful. Maybe she had good reasons for that?
Til min søsters skræk tog jeg et billede af min strømpe. Selvfølgelig! (Det fik ikke damen til at stirre mindre, kan jeg fortælle jer!)

To my sister's horror I took a photo of my sock. Of course! (Didn't make the lady stare any less, I can assure you!)
Det var jo ikke forbudt at tage billeder af strømper.....

Taking photos of socks were not forbidden.......
Turen endte i en amerikansk boghandel, hvor jeg tilbragte et par fornøjelige timer med at kigge i strikkebøger. Til jeg fik nok! Tænk, at man kan få nok...... Men så kiggede jeg bare på andre bøger. Og drak kaffe. Jeg ELSKER amerikanske boghandler!

The trip ended in an American book-store where I spent a few nice hours looking in knitting books. Till I had enough! Can you believe it..... But then I looked at other books. And drank coffee. I LOVE American book-stores!

5 kommentarer:

  1. Iiiiii. Jeg har proevet og proevet og proevet at faa billedet, hvor jeg tager et billede af dig, der tager et billede af en stroempe, lagt ind som kommentar, men det VIL bare ikke lykkes. Oev.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det havde da ellers passet fint her. Kan du ikke sende det? Så sætter jeg det på på onsdag.

      Slet
  2. Hihi, så har den sure dame da haft noget at underholde med i kaffepausen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tænker ikke, at mange andre har gjort det samme som mig, ihvertfald!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails