tirsdag den 30. september 2014

Sjov effekt / Funny effect

Jeg strikker stadig strømper....... Er ikke helt så mange par bagud længere, føler jeg (men det er stadig 3-4 stykker), men der arbejdes også på sagen!
Det næste par er til min nevøs kone, der havde fødselsdag sidst i august (jeg kommer lidt tættere på nutiden. Helt klart en god følelse!), og mønsteret fik jeg ovre hos Jane i Ho. Det er bare ret og vrang, men giver en sjov effekt til skaftet!

I'm still knitting socks...... I have a feeling of not being so many pairs behind by now (but still 3-4 pairs), and I'm really working on it!
The next pair is for my nephews wife. Her birthday was in the end of August (I'm getting a little closer to the present time. A very nice feeling!), and the pattern was something I saw at Jane's in Ho. Just knit and purl, but with a very funny effect for the leg!

6 kommentarer:

  1. Ej hvor fint, og så kun med ret og vrang.

    SvarSlet
  2. Tak skal I have. Der skal nok komme en lille forklaring på mønsteret når strømperne engang er færdige....

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails