lørdag den 12. juli 2014

Kun 2 dage / Only 2 days

Der mangler kun 2 dages maling i den nye lejlighed! På mandag kommer de og river det gamle badeværelse ned, og i alt det støv og skidt kan jeg ikke male.
Lige nu maler jeg paneler. Alt, hvad jeg kan. I nat drømte jeg, at jeg malede paneler.
Jeg glæder mig til søndag aften, når jeg er nødt til at lægge penslerne væk!

There are only 2 days of painting left in the new apartment! On Monday they will start tearing down the old bathroom, and I can't paint in all that dust and dirt.
Right now I'm painting the paneling. With all my strength. This night I dreamed I was painting the paneling.
I can't wait until Sunday evening, when I have to put down the paint-brushes!

10 kommentarer:

  1. Du er så flittig - her mangler paneler - dørkarme, en gang og et loft og ja jeg har boet her et år... men det får vente

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kender mig selv godt nok til at vide, at hvis jeg ikke får det gjort nu, så sker det nok ikke...... Det er jo noget nemmere nu, hvor lejligheden er tom!

      Slet
  2. Jeg har malet en enkelt havelåge i dag, - det var rigeligt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også ved at have fået maling nok...... Men heldigvis er jeg meget vedholdende (pænt sprog for "Stædig") og arbejder bedst under pres, så det er dejligt med deadlines i form af tom lejlighed og håndværkere på vej!

      Slet
  3. I have to laugh as I remember dreaming about painting too! It was before we moved into this apartment. We had a few weeks to get it ready, and we painted and painted and painted! Oh. I was so sick of painting . . and Greg too! The linen closet door has still never been done! Good luck with it. It's all worth it in the end!

    SvarSlet
    Svar
    1. I know! It will be so much worth it! After this, I still need to paint the windows, some doors and doorways, and the hallway. But I guess I'll get around doing that.....

      Slet
  4. Svar
    1. I found it on google. It's so sweet! (Though I wonder what the blue stuff on the brush is. I guess they didn't make the baby eat paint?)

      Slet
  5. Godt gået! Nu håber jeg da ikke at dine nymalede vægge og paneler tager skade af alt det støv der kommer ;((

    SvarSlet
    Svar
    1. Det hele er jo tørt, når de starter. Måske ikke slid-tørt, men tørt, så man kan røre ved det. Så jeg regner med at det går. Ellers må jeg leve med en lejlighed med 'pels'. Jeg får ikke malet det hele om, når alle møblerne er her!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails