søndag den 13. juli 2014

Færdig! / Done!

Jeg er færdig med at male! I denne omgang, altså. Det er lidt mærkeligt og virkelig dejligt!

I'm done painting! This round, that is. It's a bit weird and really nice!
Der er virkelig farver i min nye lejlighed. De får mig til at tænke sol og sommer og sodavandsis.

My new apartment really is colorful. Makes me think of sun and summer and ice lollies.
Det lille kammer er grønt. Måske bliver det i virkeligheden et trafiklys? (Bortset fra at etréen skal være blå.)

The little chamber is green. Maybe it is really like a traffic light? (Except that the hallway will become blue.)
Der er et par dørkarme der er malet. Og et par døre. Dog ikke samme sted, men det kommer!
Hvad jeg så skal lave i aften? Tror, jeg skal over at sidde på altanen med hvidvin og strikketøj. Bare fordi jeg ikke skal male.

A few of the door sills are painted. And a few doors. Not in the same place, though, but they will be!
What I'll be doing tonight? I think I'm going to sit on the balcony with white wine and my knitting. Just because I'm not going to paint.

7 kommentarer:

  1. Svar
    1. Jeg kan godt lide farver, som det ses!

      Slet
  2. Oh that sounds nice! I wish I could join you :) The walls look gorgeous! Congrats!

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you! The balcony-thing didn't go too well, so I ended up knitting on my couch, watching the soccer finale instead.

      Slet
  3. Sikke et kæmpe arbejde. Du har da fortjent en altan-aften med strikketøjet. Men regnede det ikke? Her i Aarhus styrtede det ned!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Jeg synes godt nok også, jeg har knoklet igennem! Det regnede ikke her i går. Havde det regnet, var det også OK. Altanen ligger sådan lidt inde, så den er totalt i læ.

      Slet
  4. Hvor ER det blevet flot. Jeg synes det er ret vildt at du nåede det hele som du skulle. Hold op hvor har du knoklet altså

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails