søndag den 20. juli 2014

En slags hund / A kind of dog

Jeg har købt hund! Altså - en møbelhund...... Sådan en plade med hjul under, der kan bruges til at flytte flere kasser på én gang og sådan. Mægtig smart!

I bought a dog! Well - it's called a furniture dog...... It has wheels underneath, and it's great for moving several boxes at once and such. Really smart!
Her bliver den indviet.
Nu, hvor alt det der male-halløj endelig holder pause, kan jeg så gå tur med hunden. Frem og tilbage. Men det er nu meget rart at få flyttet nogle ting i små bidder, så jeg ikke pludselig står derovre med 50 kasser!

This is the first job for my dog.
Now, that all the painting-stuff finally takes a break, I can walk my dog. Back and forth.
But it's really nice moving some stuff little by little, so I don't have to suddenly stand over there with 50 boxes!

8 kommentarer:

  1. Sådan en hund er bare så god, når man skal flytte noget. Og så skal den ikke have mad og luftes på bestemte tider.

    SvarSlet
    Svar
    1. En totalt nem hund, selv om den gerne vil gå mange ture!

      Slet
  2. Det var godt nok smart :)
    Det lyder så spænende (omend hårdt med al den maling) med din nye dejlige lejlighed.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er virkelig glad for at jeg købte den, og jeg glæder mig utroligt meget til at flytte i den nye lejlighed!

      Slet
  3. Genialt - god flyttelyst :)

    SvarSlet
  4. Sød lille hund. Og nem at få afsat i ferierne;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Man bliver heller ikke allergisk......

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails