torsdag den 31. juli 2014

En slags hjem / Home, sort of




Jeg fik flyttet alting i går. Eller. Alting? Der stod stadig ting derovre, så både aftenen i går og morgenen i dag blev brugt på at gå frem og tilbage!
Nøglen er afleveret til de nye. Eller. Jeg nåede ikke at gøre rent og sådan, så jeg har den til i morgen, hvor håndværkeren går i gang. Derfor har jeg så også mulighed for at bruge toilettet i den gamle lejlighed, for her i den nye kommer det først op i morgen!
I eftermiddag tilbød en nevø så sin hjælp, og nu ligner stuen næsten en stue. Tilsat en masse kasser og sådan noget. Derfor kom der altså ikke noget indlæg, men arter internettet sig, skulle jeg gerne være på fra i morgen igen.....

Everything was moved yesterday. Everything? Well, there was actually some stuff left, so all last night and all morning today was used going back and forth.
The new couple got the key. Or. Well. They did, but I hadn't finished, and since the painter starts tomorrow, I could finish with no stress. I then discovered that it was quite good! Now I can use my old toilet until tomorrow morning. The new apartment has no toilet until tomorrow!
This afternoon a nephew offered his help, and now the livingroom looks almost like a livingroom. With a lot of boxes and stuff. So you didn't get a post until now. Tomorrow, however, if the internet is working, I should be back on track.

Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Pyyyhh...., det er et stort arbejde at flytte. Godt, du fik noget hjælp til at få stuen ordnet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - man glemmer fuldstændigt hvor meget arbejde der ligger i det! Min flinke nevø fik burger på cafe som tak. Han virkede ret tilfreds!

      Slet
  2. Tillykke nu er det værste overstået

    SvarSlet
  3. yay! but you must feel exhausted!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails