fredag den 20. juni 2014

15 repeats

Sjalet vokser langsomt men sikkert. Jeg er nu nået op på 15 gentagelser af mønsteret, men vil gerne have det 25 gentagelser langt, så der skal lige være en halv gang mere......
Det er ikke, fordi det er kedeligt, at det går så langsomt, men det er det med tid til at koncentrere sig om det. For det her sjal kræver virkelig koncentration! Både til at tælle og strikke knopper sammen, men også til at opdage og rette fejlene. Fejl kan jeg nemlig ikke undgå. Men jeg kan fjerne dem!

The shawl is growing slowly, but steadily. I now reached 15 repeats of the pattern, but I would like it to be 25 repeats long, so I still need to make another half of what I made so far........
The reason for the slow progress is not that it's boring, but that I really need time to concentrate. This shawl really calls for concentration! Not only for counting and knitting all the stitches for the nupps together, but also for finding and correcting the mistakes. I cannot do this without mistakes. But I can remove them!

6 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig til at se det, når det er vasket og spændt op.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør jeg også! Må se, om jeg kan få spændt det lige så hårdt op som de gør i Haapsalu.

      Slet
  2. Ih det bliver saa smukt. Jeg har tjekket nogle sjaler ud paa din blog og et af dem skal vaere projekt sommer paa Falster.

    SvarSlet
  3. Det er helt vild flot. Kæmpe arbejde...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes jo, det kunne have været værre, men det tager sin tid!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails