lørdag den 19. april 2014

Så strikkede jeg en hue / Then I knit a hat

Bare fordi der var mere garn, og fordi det der stribemønster i garnet ville se så GODT ud i en lille djævlehue!
Jeg brugte min egen opskrift, den største størrelse, og for en gangs skyld ser det ud som om, det er en stor nok hue.
Det er jo ellers så nuttet med bittesmå huer, men den skal jo også kunne passe en rigtig baby......

Just because I had yarn left and since the stripes of the yarn would look GREAT in a little baby's hat!
I used my own pattern, the largest size, and for once it looks like the hat is big enough.
You know - it's so cute with the teeny-tiny hats, but it needs to fit an actual baby........
Der er nu ikke meget tilbage af garnet, kun ca. 10 gram, tror jeg. Ved ikke helt, hvad det skal bruges til, men der må vel kunne blive nogle striber af en slags i et eller andet?
Dagen i dag skal bruges på at lade op til arbejde i aften. Mon ikke man lader godt op ved at se lidt til solen? Jeg tror det næsten!

Not much left of the yarn now, only about 10 grams, I think. Not quite sure what to use that for, but I guess it could become stripes somewhere?
Today will be used for storing energy before work this evening. I guess seeing the sun would be a great way to find new energy?

4 kommentarer:

  1. Smukt sæt. Du skal nok få brugt dine 10 g noro til noget andet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, mon ikke der er noget man kan finde på?

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails