søndag den 20. april 2014

Påske

Så har søndag været her. Sådan en dejlig dag! Familien kom til frokost. Ikke det store, for lige nu, med 120% arbejde fordelt på 2 steder, er der altså ikke voldsomt meget overskud. Til noget som helst. Især ikke efter 2 aftener i træk til kl. 23.
Men altså - lidt fest skulle der være, så jeg havde bagt chokoladeskildpaddebrownies. De var rigtig gode! Så prøv det endelig......
Efter en dejlig gåtur til Frederiksberg fra midtbyen, der bød på fotogent egern, bestod frokosten af pizza på græsplænen. SÅ hyggeligt i solen!
Det eneste gru-opvækkende på dagen var min nevø på 14, der fik blendet sine dreadlocks ind i min fine asparges-hue. Nu ønsker han sig sådan en...... (Jeg mangler ord)
Håber, I alle har haft en dejlig dag! Nu vil jeg sætte mig over i sofaen og strikke lidt. Mere. For jeg har da startet på lidt mere baby-hejs i dag. 

2 kommentarer:

  1. Jamen selvfølgelig må han da have sådan en hue.
    Det lyder hyggeligt med pizza i solen:)

    SvarSlet
  2. Nøj det lyder hyggeligt, og kagen ser skøn ud.

    - Anne

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails