søndag den 15. december 2013

Den vokser faktisk / It actually grows

Ifølge opskriften er min julekjole nu lang nok. Fantastisk! I virkeligheden mangler den lige 5 cm..... Så jeg strikker lidt videre. Da den kom på 2 rundpinde, kunne jeg prøve den på og se, hvor lang den i virkeligheden var. Den bliver rigtig flot, og der er da gode chancer for at den bliver færdig, så hurtigt det går!
Nu skal jeg bare lige bage æbleskiver til mine gæster, inden jeg strikker videre. Måske bliver der lidt strikketid i løbet af dagen? Det håber jeg!

According to the pattern, my Christmas dress reached its final length. Amazing! In reality, it needs another 2 inches...... So I'm knitting on for a bit. When I put it on 2 long needles, I could try it on and see, how long it really is. It is becoming very pretty, and there should be a great chance of the dress finishing in time, when it grows this fast!
Now I'll just go and make "æbleskiver" (sort of round pancakes) for my guests before knitting on. Maybe I will have a little time for knitting during the day? I hope so!

8 kommentarer:

  1. Den ser rigtig flot ud. Pøj pøj med strikketiden og æbleskiver.

    SvarSlet
  2. Den ser rigtig fin ud. Håber både æbleskivetid og strikketid har været hyggeligt

    SvarSlet
  3. Det var så hyggeligt! Men det eneste jeg fik strikket, var for at hjælpe de andre..... Håber, det bliver mere produktivt i morgen!

    SvarSlet
  4. Hello Christine, I think you've been having nice Holiday times with the concert and the carol singing and the beautiful yarn and your nephew's dreadlocks :) I can't wait to see the dress on you!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi Dorina, yes, it is a nice time. Are you enjoying December?

      Slet
    2. i love christmas time :) and it's been wonderfully cold . . i'm glad we have a good heater!

      Slet
    3. Oh yes. Heaters are important! Here, it is just rainy, gray and dark.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails