torsdag den 31. oktober 2013

Grønne hoser / Green socks

Når man nu er på rejse. Når man er færdig med niecens bluse (langt om længe!). Når der lige om lidt er en nevø der fylder år (årets sidste af hankøn, iøvrigt....). Hvad strikker man så?
Jeg behøver ikke sige wollmeise og strømper mange gange, vel?
Denne gang er det et ganske gratis, men meget fint mønster, der tilfældigvis lå på min telefon i biblioteket. Glæder mig til at vise jer de færdige strømper, som jeg er ret begejstret for.
Der mangler en fod, men jeg tænker, den kan nå at blive færdig til lørdag aften......

When you are traveling. When the niece's sweater is done (finally!). When there is a nephew with a birthday in a short while (this years last birthday of a nephew, by the way....) What do you knit then?
I don't really have to say wollmeise and socks, do I?
This time it's a very free, and very nice pattern that happened to be on my phone. Can't wait to show you the finished socks that I actually like a lot.
Still a foot to go, but I think they will be done by Saturday night......

5 kommentarer:

  1. Hvor du strikker mange lækre sokker - strikker du altid fra skaftet og ned? Eller har du erfaring med at strikke fra tåen og op?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg strikker altid fra skaftet ned. Det kan jeg godt lide. Jeg strikker også altid med strømpepinde.....

      Slet
  2. Svar
    1. Very pretty skyline! I love that view....

      Slet
  3. it's still october 31st by me . . . happy halloween!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails