søndag den 13. oktober 2013

Grå søndag / Gray Sunday

I dag er det godt nok efterår på den triste måde. Støvregn, skyer og halvkoldt.
Jeg har heldigvis fået dagens friske luft da jeg cyklede i kirke, og kan bruge resten af dagen indendøre, mens mit arme overjeg er på overarbejde.
Der er nemlig ikke kun den der artikel. Bærestykket på niecens bluse er altså også på den anden side af træls, så der skal virkelig RÅBES til resten af min person om at få det lavet færdigt!
Mens ellers har vi det meget hyggeligt, mit overjeg, mit jeg og mit id.

Today is really fall in the gray way. Light rain, clouds and a bit cold.
Fortunately, I already had my share of fresh air by riding my bike to church, so the rest of the day can be spent inside, while my poor super-ego is working overtime.
It's not just the article, you know. The yoke on my niece's sweater is beyond bothersome, so some YELLING is needed to get the rest of my person up and finishing stuff!
But otherwise we have a wonderful time, my super-ego, my ego and my id.

3 kommentarer:

  1. Håber I alle tre har haft en god søndag ;0)

    SvarSlet
  2. Jo tak. Den var sådan lidt træt!

    SvarSlet
  3. Hvor kan man let blive ledt på afveje. Håber alle tre overlevede :-)

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails