tirsdag den 18. juni 2013

Lykkelig genforening / Happy reunion

Sweateren til min nevø er kommet godt hjem igen.... Som I kan se, nåede jeg et godt stykke videre i løbet af kongressen, og lige om lidt skulle jeg være ved ærmegabet.
Jeg tror, den bliver rigtig fed!
Garnet er købt i 2 forskellige indfarvninger, hvilket selvfølgelig ikke er optimalt. Der er nok i første indfarvning til kroppen, men ribben øverst på sweateren og ærmerne bliver i den anden indfarvning. Jeg håber ikke, det bliver alt for tydeligt at se.

The sweater for my nephew returned home safely..... As you can see, I made a good deal of progress while at the congress, and in a short while I should be able to divide it for back and front.
I think it will be pretty cool!
The yarn for the sweater is 2 different dye lots, which is very far from optimal. The skeins in the first lot are enough for the body, but the rib-part at the top of the sweater and the sleeves will be from the second dye lot. I hope, it won't be too easily visible.

1 kommentar:

  1. Hvor var det godt den kom hjem fra sit ufrivilligt forlængede ferieophold, den fine sweater :-)

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails