tirsdag den 4. juni 2013

Forestil jer / Imagine

Det går ret godt med sjalet. Jeg er snart klar til kant med hulmønster, der jo tager en hel del tid, så vidt jeg husker, men der er 8 dage til det skal afleveres, og regner med det går.
Dette billede skulle være taget i Frederiksberg Have, med en rhododendronbusk eller elefanterne i baggrunden. Jeg var der næsten!
Men så ringede kloakmanden, at han kunne komme og fikse afløbet i min køkkenvask, der har været mere eller mindre stoppet i meget lang tid. Han kom, så og fiksede, og sjalet blev fotograferet på et havebord i stedet for noget mere spændende. Tror, jeg går over i haven igen. Eller skal jeg gå ud og se den høje skorsten blive revet ned? Svær beslutning.....

The shawl is growing very well. I'm soon ready for the lace-edge that takes quite a while, as far as I remember, but since there are another 8 days before I'll be giving it away, I'm sure it will be fine.
This picture should have been taken in Frederiksberg Garden, with a rhododendron bush or the elephants as background. I was almost there!
But then the guy rang who would come and fix my kitchen drain that hasn't worked properly for a long time. He came, checked and fixed everything, and the shawl was photographed on a backyard table instead of something more exciting. I think I'll be going back. Or should I stay in my own garden, watching the chimney being torn down? Difficult decision.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails