mandag den 20. maj 2013

Blomstrende skriverier / Blooming words


Dagens opskrift er perfekt til forår! Selv om du skal arbejde, kan du tage blomsterne med dig, med dette hæklede betræk til en kuglepen. Det kan endda genbruges, når der ikke er mere blæk!

Today's pattern is a perfect spring thing. Even if you work, you can bring the flowers with you, using this crochet cover for a pen. It is even re-useable when the first pen runs out of ink!
Desuden følger lige et lille billede af Herman. I opskriften står der, at hvis han ikke bobler, er han død. Skal vi ikke være enige om, at han er meget levende?

And you also get a little Herman-photo. The recipe says that if he hasn't got any bubbles, he is dead. I think he is very much alive!

6 kommentarer:

  1. Fin pen. Jo, der er gang i Herman hihi.

    SvarSlet
  2. Herman er bestemt i live ;O)))

    SvarSlet
    Svar
    1. Når jeg har rørt i ham, går der ikke længe før de første bobler kommer igen. Gad vide, hvad der er i!

      Slet
  3. Det er utroligt hvad man kan strikke. Jeg troede jeg havde set alt, da jeg så Tusindfryds hjemmestrikkede "vatrondeller", men et kuglepen betræk det har jeg ligegodt ikke set før. Det er da lidt vildt, men en meget sjov ide.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er simpelthen så sjovt, hvad folk finder på at lave!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails