fredag den 19. april 2013

Ikke strikning, men..... / Not knitting, but.......


Det er altså ikke meget, jeg har fået strikket de sidste par dage. Ikke én eneste maske på nevøens strømper, og det er ikke så godt! Det betyder nemlig, at jeg heller ikke har fået læst nogle artikler.....
Hvad jeg HAR fået læst, er til gengæld starten af denne bog! Jeg fik den af min ældste niece i gave på et tidspunkt (vistnok fødselsdagsgave), og da jeg besøgte hende fik jeg en lille smule skæld-ud over ikke at have læst den.......

There hasn't been much done in the knitting department over the last few days. Not a single stitch have been made on the socks for my nephew, and that is not very good! It means that I haven't read any articles.......
What I DID read, was the beginning of this book! (Cathedral of the sea) My oldest niece gave it to me at some point (I think it was for my birthday), and when I visited her, she was a little angry with me for not reading it......
Især, fordi vi besøgte den katedral, som bogen handler om. Meget, meget imponerende, må jeg nok sige! Nu er jeg startet, og det første kapitel tog både nr. 2 og 3. Den er virkelig god!
I dag kommer så min veninde fra Esbjerg, og så regner jeg da bestemt med, at de næste par dage byder på en hel del strik..... Hvis jeg så skal læse artikler, må jeg vel starte på noget nyt efter det!

Especially since we visited the cathedral that the book is named after. Very, very impressive! I've started the book by now, and had to read the second and third chapter too, after reading the first. It's really good!
Today my fried from Esbjerg will come, and I do think that the next few days will bring a lot of knitting....... When I will read articles after she left, I guess I'll just have to start a new project!

5 kommentarer:

  1. i haven't read this book. it looks very good, and the cathedral is gorgeous!

    SvarSlet
    Svar
    1. It's a great book! I only read the first chapters, but the trouble is reading just one chapter at a time. It is really good.

      Slet
  2. Den er bare så god den bog - hørte den som lydbog mens jeg strikkede!

    SvarSlet
    Svar
    1. Virkelig velskrevet fra første kapitel!

      Slet
  3. En rigtig god bog. Jeg har dog også hørt den som lydbog, mens pindene gik. God læsning :o)

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails