søndag den 24. marts 2013

Mere Amanda / More Amanda

Selv om det går langsomt, så vokser min Amanda-trøje alligevel stille og roligt. Jeg vil gerne have den lang, så der skal en firkant mere på i højden end mønsteret siger.
Det tager tid med snoningerne, men det bliver rigtig flot, og jeg tror at trøjen bliver et hit, så jeg strikker videre..... Den er strikket med 2 tråde højlandsuld, og det ser ud til at blive en dejligt let, varm og blød trøje.

Even though it is very slow, my Amanda cardigan is growing steadily. I want it long, so I will make an extra square compared to the pattern, before I will be at the start of the sleeves.
All the cables take a lot of time, but it is looking good, and I believe it will be a wonderful cardigan, so I'll continue...... I use 2 threads of thin wool, and it looks like it will be light, warm and soft.

6 kommentarer:

  1. SUK, den farve rammer mig lige i hjertet!
    Man er vel en gammel cowboy-blå hippie ;O))
    Er det Weller garn og i så fald hvilken farve???

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en blanding af "Atlanterhav" og "Indigo". De giver lige den rigtige blå, synes jeg!

      Slet
  2. Tak skal du have. Det føles som om der er uendeligt med snoninger inden den er færdig!

    SvarSlet
  3. Den er så flot den trøje og mønsteret står klart og tydeligt frem i den pragtfulde blå farve du har valgt.

    SvarSlet
  4. Det ser rigtig godt ud, og jeg er enig de snoninger er virkelig flotte.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails