søndag den 3. februar 2013

Håndarbejdsmesse / Craft fair


En del af lørdagen gik med udflugt med sykredsen til håndarbejdsmessen i Rødovre. Sikken fest! Selv om jeg faktisk havde forventet at der ville være sort af mennesker, og selv om man skulle stå i kø for at komme ind, så var der faktisk ikke overfyldt. Det føltes ikke sådan! Der var mange slags håndarbejde, bl.a. filtning, hvor disse fine figurer fra Angry Birds stod.

Part of yesterday was spent on an outing with my knitting circle for the craft fair in Rødovre. It was amazing! Even though I expected lots and lots of people, and even though we had to wait in a line to buy tickets, it still wasn't too crowded. Didn't feel like it, anyway. A lot of crafts were represented, and these sweet figures from Angry Birds was in a little shop with things for felting.
Der var også en strikket cykel! Helt fantastisk, som den var næsten helt dækket af strik! Jeg tror nu godt nok ikke, man kan cykle på den.....
Der var mange stande med mange fine ting. Jeg havde pudset al min standhaftighed af ved synet af de store mængder garn.

There was a knitted bicycle! Totally awesome the way it was almost completely covered with knitting! I don't think you can ride it, though.....
There were so many shops with so many great things, and I had done my very, very best to remain steadfast looking at all these piles of wonderful yarn.
Men jeg købte lidt. Kun lidt. Garn til hue og vanter, strømpegarn til mine nye kul-strikkepinde str. 3 mm og så dette fantastiske refleksgarn! Glæder mig til at strikke det med i hue og vanter!
Nå ja - og så købte jeg lidt opskrifter. Lidt nyt må man jo have!

But I bought a little. Just a tiny amount. Yarn for hat and mittens, sock yarn for my new carbon double pointed needles size 3 mm and then this amazing yarn, reflecting light. It will be fun to use this as part of the hat and mittens!
Oh well - and then I bought a few patterns. You need something new every now and then!

8 kommentarer:

  1. Tak for rundturen, ville gerne have været der, men må nok "nøjes" med Fredericia og Middelfart ikke helt så langt væk for mig.

    SvarSlet
  2. Refleksgarn - se det lyder smart til ungernes huer, vanter etc.. Glimrende sæt vedtægter for sykredsen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det der refleksgarn så vildt smart ud! Sykredsen styrer for vildt. Også med vedtægter! ;-)

      Slet
  3. En imponerende selvbeherskelse du har lagt for dagen. Jeg ville gerne have været der, men det er for langt væk. Refleksgarn har jeg aldrig hørt om, men det lyder som en god ide.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg var SÅ stolt af at købe så beskedne mængder garn! Jeg er glad for, at du forstår det.

      Slet
  4. amazing yarn, and very funny birds! one always needs just a little more yarn for inspiration . . ! :0

    SvarSlet
    Svar
    1. Yeah - I love angry birds stuff! You definitely have the right attitude about buying yarn. My friend!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails