fredag den 21. december 2012

Min kære søster / My dear sister

Min søster og jeg har en lille ting med pynt til juletræet. Hinandens juletræ, altså.
Sidste år fik jeg en fin glaskugle-steak, der skam rigtig nok kom op at hænge. Men i år har hun altså overgået sig selv! Som I kan se, har Elvis ikke levet forgæves.....
Jeg vidste ikke helt, hvad jeg skulle tænke, andet end at den glaskugle-postkasse jeg havde købt til hende i år bare ikke var nok!
Derfor kom jeg lige til at bruge lidt aften på at strikke en mini-strømpe til deres juletræ (eller hvis juletræ de skal danse om....). Men den er bare blevet lidt for nuttet, ikke?
Det er forresten det her mønster.

My sister and I have this thing about decorations for the tree. The other sister's tree......
Last year she bought me a pretty glass steak, that I put on the tree. Looked okay. But this year she outdid herself! As you can see, Elvis didn't live for nothing......
I wasn't sure what to think, except that the little glass postbox I bought for her just wouldn't be enough!
So that's why I spent part of the evening knitting a tiny little sock for their tree (or whatever tree they're going to be dancing around.....). But it's like a bit too cute, don't you think?
The pattern is this one, by the way.

2 kommentarer:

  1. Det er den sjoveste glaskugle jeg har set - ville helt vildt gerne have en selv :-)

    SvarSlet
  2. Hun havde fundet den i Magasin. Jeg fandt heldigvis en kugle, der overgik "Elvis". En danse-frø.....

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails