mandag den 24. december 2012

Glædelig jul / Merry Christmas

Rigtig glædelig jul allesammen derude! Jeg linker lige til denne hyggelige video om hvordan julen havde været hvis facebook fandtes dengang.

Merry Christmas all of you! The link is for a very nice video (in Danish) about Christmas, if facebook had been been invented back then.

Desuden MÅ I lige se, hvad jeg fik i pakkekalenderen i dag! Jeg havde dem på til stuegang, og min ene patient (en lille baby på 2 mdr) var mægtig fascineret. Det har været en herlig pakkekalender!

Furthermore I just HAD to show you what was in my advent calendar today! I wore them while doing rounds, and one of the patients (a 2 months old baby) was very fascinated. It's been a great calendar!

4 kommentarer:

  1. Haha, sjov video, og meget fine øreringe. Sjovt at de vakte begejstring hos den lille baby :)

    Glædelig jul til dig, og godt nytår.

    Mvh Ása / sunadottir.blogspot.com

    SvarSlet
  2. yes, that's a great earring! merry christmas, christine!

    SvarSlet
  3. Tak i lige måde!
    Videoen er rigtig sjov. Øreringene blev jeg glad for!

    Dorina - I've never seen earrings like that before.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails