fredag den 7. december 2012

December

December er fyldt med ting og sager i år. For mig. Ikke specielt jule-agtige ting, men alligevel....
I dag har jeg fri, og sidder derfor og skal skrive artikel (istedet for at skrive på min blog....). Ja - det føles gevaldigt meget som arbejde!
Men når man kan krydre det med julemusik, dejlig the og disse søde, små bamser der varmer sig ved lyset, så overlever jeg nok.
Weekenden står på familie-hygge, og jeg glæder mig!

December is filled with lots of stuff this year. In my life. Not very Christmas-like things, but still.......
Today is my day off, and I'm working on an article (should be. Instead of writing a blog post!). And yes - feels a lot like work to me!
But when I can spice it up with lovely music, tea and these sweet little bears warming themselves by the candle, I guess I'll survive.
This weekend will be filled with family-stuff, and I can't wait!

2 kommentarer:

  1. Uhh ha det lyder julehyggeligt:-) Ja lige undtagen det med artiklen! Skøn week-ende til dig:-)

    SvarSlet
  2. Det er nemlig hyggeligt! Man må jo jule, hvor man kan....

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails