lørdag den 21. juli 2012

Sommer / Summer




Selv om medierne har vældig travlt med at udråbe denne sommer til den værste i mands minde, så er jeg godt tilfreds. Inden juli startede, var jeg vældig bekymret, fordi jeg skulle på vagt hver 3. dag i 12 dage, og det er altså hårdt.... Især med min sans for søvn og døgnrytmer! Men det har bare været super. Når alle andre holder ferie, og når jeg havde fridage ind imellem, så var det ligesom ikke andet at gøre end at slappe af! Der har været tid til at cykle nogle gode ture, for godt nok er det ikke hedebølge (og hvor tit har vi det i juli?) men solen har da skinnet mere end det har regnet og det er længe lyst, så sommer er det da.
Udsalg har jeg ikke gjort det meget i, men i dag fandt jeg disse ruller til halv pris. Fiiiiine farver! Der kunne godt blive til en nederdel eller sådan noget. Skal bare lige i gang med at sy......
Nå ja - og moralen for bekymringer? Man skal altid huske at bekymre sig på forhånd. Bagefter er der sjældent grund til det.

Although Danish media are very busy writing how this summer is the worst in anyones memory, I'm quite happy. Before July began, I was very worried of the 4 night's work I would be having in just 12 days. You know - thinking of how bad I sleep and my lack of a diurnal rythm! But actually, it's been great. With everyone gone on vacation, I've had to just relax on my days off and I've had time for some bike-rides. There was no heatwave (but Danish summers rarely come with extreme heat), and the sun has been shining for longer periods than it was raining. The sun sets very late, and it sure does feel like summer to me!
I haven't been to a lot of sales, but today I found these little rolls of fabric in pretty colors, 50% off the regular price. I bet I could sew something nice! If I just got started.....
Oh - and the thing about worrying? Always make sure you worry a lot before things happen. Afterwards you won't need it....

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Glæder mig til at se din nederdel. Jeg vidste ikke, at du også syede.

    SvarSlet
  2. Jo, jeg kan godt sy. Synes bare, det er så meget nemmere at strikke.....

    SvarSlet
  3. ha ha.i like your worrying advice :) and the fabric is a great find!

    SvarSlet
  4. Dorina - I'm great at worrying!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails