fredag den 27. juli 2012

Imens / Meanwhile

Imens jeg venter på at tredje del af mønsteret til sjalet kommer, og på åbningsceremonien til OL i aften, så har jeg hæklet lidt flere firkanter til tæppet. Det er jo ikke super spændende, men jeg vil jo gerne have afsluttet mine langtidsprojekter inden nytår, og jeg tror, det er nødvendigt med en smule fokus. :-)
Hvis jeg kender mig selv ret!
Billedet er taget med blitz. Farverne er nok noget mørkere i virkeligheden. Mens jeg hækler, kan jeg så tænke på, hvilken farve niecen vælger til sammenhækling. Måske rød? Måske en neonfarve? Pink, orange eller grøn? Det kunne være flot!
Derudover kan jeg jo også tænke på min mindste niece, der fylder 10 år i dag! Det lille pus..... Dagen er ventet med længsel, og hun fejrer den i New York. Om mindre end 1 uge skal jeg i lufthavnen og vinke velkommen hjem. Tror I, jeg glæder mig?
I aften skal jeg arbejde, og tanken om tid til åbningsceremoni og strikning er ret langt væk. Men i morgen gør jeg gengæld!

While waiting for the third clue for the Rockefeller shawl, and for the opening of the Olympics, I have crocheted a few more squares for the blanket. It's not really exciting to do, but since I wanted to finish my UFO's before 2013, I guess I have to maintain a bit of focus..... Knowing how I work!
The photo was taken using flash. The colors are darker in real life. While I crochet another square, I speculate what color my niece will choose for crocheting the squares together. Maybe red? Maybe something neon? Like pink, orange or green? It would look great, I think!
And I can think of my youngest niece turning 10 years today. That sweet little thing..... She has been longing for this day, and she is celebrating in New York City. In less than a week I'll meet them at the airport, as they come home. I can't wait!
Tonight I'll work, and the thought of time for watching the opening ceremony while knitting is not realistic. But tomorrow I'll be knitting!

4 kommentarer:

  1. Til lykke til niecen medden runde dag. De fine blå farver bliver helt sikkert fantastiske med en sammenhækling med neon

    SvarSlet
  2. Ja - jeg tror, der må lidt 'pang' til!

    SvarSlet
  3. Tillykke med den lille, det er en stor dag at fylde 10 år, den første runde fødselsdag.
    Firkanterne er fine, alle de farver du nævner vil se godt ud sammen med dem.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails