mandag den 2. juli 2012

Er det en løve? / Is it a lion?

Er det en kat? Er det en løve? Hvad er det?
Jeg har sagt det før. Af en eller anden uforklarlig årsag har strikkere en tilbøjelighed til at høre sammen med katte. (I mit tilfælde katte-allergi. Næsten det samme.)
Nu kan du så opgradere din lille kat til intet mindre end en LØVE! (Om ikke andet vil den opføre sig som én, når du prøver at putte hatten på.....)

Is it a cat? Is it a lion? What is it?
I said it before. For some unexplainable reason, knitters have a tendency to live with a cat. (For me, that would be my allergy to cats. Almost the same.)
Now you have the possibility of upgrading your little kitty-kat to A LION!!!! (At least your cat will behave like a lion, when you try putting the hood on....)

6 kommentarer:

  1. Hvor er den sød...., men det er de fleste katte jo. Jeg er strikker = katteelsker. Men har desværre ingen kat, så jeg må nøjes med billeder:)

    SvarSlet
  2. Nååhhh hvor er den sej ;)

    SvarSlet
  3. Hahaha - fantastisk. Jeg kan ikke strikke og har heller ikke kat længere, men hvor ser det sjovt ud.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  4. Ja, den er sød, ikke? Det må være en meget mild kat der vil have den på!

    SvarSlet
  5. Sej kat øhh.. løve. Jeg er også katteelsker uden kat - desværre.

    SvarSlet
  6. Pia - ja, dit profilbillede sladrer jo lidt!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails