torsdag den 10. maj 2012

Mad / Food






Man spiser god mad i Kina! Jeg har været heldig at få noget forskelligt, og i aftes var det blandt andet de her; de fineste boller med lilla kartoffel indeni. De ligner jo kager, og smagte ufatteligt godt....

You eat well in China! I have been lucky enough to taste different things, and last night I had these among other things; little buns with purple potato inside. They look like cakes and were incredibly tasty......




Jeg har også fået dejlig is. Men på den Kinesiske Mur havde de desværre ikke den jeg synes bedst om, og så skulle jeg da lige prøve denne her i stedet.

I also had some great icecream. Unfortunately, they didn't have my favorite on the Chinese Wall, and so I tried this instead.




Bønneis! Eller noget.... Det smagte vældig grønt og sundt, og jeg kunne altså ikke spise mere end en tredjedel.....

Beans icecream! I guess..... The taste was very green and healthy, and I wasn't able to eat more than one third......




I aften fik vi hot pot. En slags kinesisk fondue, hvor maden tilberedes ved at koge det i suppen. Vældig lækkert og hyggeligt!

Tonight we had hot pot. A special Chinese dish where everything is cooked in the soup. Really yummy and somerthing to sit around for a long time, enjoying the company.

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Umm det ser godt ud - måske lige bortset fra bønneisen. Jeg håber den smagte bedre end den ser ud :)

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails